0365441611 info@droot.ro

PACIENT LOIAL ȘI ACTIV

by | Sep 22, 2017

PACIENT LOIAL ȘI ACTIV

Medicii stomatologi își doresc o pacientură loială și activă. Pacienți, care să fie primii în utilizarea tratamentelor preventive, care își aduc familia și prietenii și promovează serviciile primite.

Probabil deja știi, că este mult mai scump să atragi un pacient nou, decât să fidelizezi pe unul deja existent. Pe motivul că în al doilea caz tot ce trebuie să faci este să consolidezi relația. Chiar dacă ai o personalitate puternică, trebuie neapărat să deții și un instrument tehnologic impecabil.

Nu neglija niciodată acest aspect administrativ!

Practic, trebuie să deții o platformă dezvoltată profesională, un program de management simplu de utilizat și organizat pentru a vedea clar toate aspectele legate de cabinet și pacienți!
Cum să dezvolți o relație cu pacienții tăi, folosind modulul de Marketing al programului stomatologic dROOT.

În ultimii ani pacienții au devenit mult mai pretențioși, ei vor să primească nu doar tratamente de calitate și garanții dar și să fie tratați ca persoane speciale, unice și valoroase. Dacă acum câțiva ani era suficient să efectuezi procedura corect, să ai un preț „bun” și o reclamă sclipitoare, acum nu mai este! Lucrurile s-au schimbat, este o concurență agresivă iar stimularea consumatorului necesită ceva mai mult.
Deci, ce trebuie să faci pentru o relație win to win, în care ambele părți au de câștigat?
Înainte de toate, deschide o discuție pentru a afla problemele sau nemulțumirile pacienților. Da, știm că Tu nu ești un psiholog, dar profesia de medic stomatolog câteodată îți impune și o altă specializare.
Cariera unui medic stomatolog conține inevitabil un proces continuu de învățare în care trebuie să investească și să țină pasul cu evoluția tehnologică.

Pur și simplu nu poţi rămâne pe dinafară, nu poţi fi un „outsider”!

Un program stomatologic Online, înseamnă acces instant la baza de date pacienți precum și o comunicare interactivă în fiecare moment al vieții. Medicul stomatolog de succes are o evidență clară al beneficiilor rezultate dintr-o comunicare bună medic-pacient.

Dacă vine vorba de utilizarea unui astfel de sistem, dintre toate soluțiile oferite, probabil vei căuta următoarele caracteristici esențiale:

 

  • Mesaje / Notificări / Campanii de Marketing direct cu baza de date pacienți
  • Programare flexibilă și interactivă
  • Documentare medicală și fiscală simplă și ușoară
  • Costuri de implementare reale și accesibile

Important! Există astăzi o tendință în creștere atât la cabinetele mici cât și la clinici, să o denumim – „go paperless” . Este acea stare administrativă în care cabinetul reduce la maxim sau elimină utilizarea hârtiei.

Acest proces de digitalizare, pe lângă fluidizarea fluxului administrativ implică și fazele comunicării cu pacientul. Cel mai eficient mod de comunicare astăzi, rămâne telefonul mobil pentru SMS-uri sau smarth phone-uri pentru corespondența e-mail și aplicații pacienți, precum MyDent.

Pacientul trebuie implicat! Cum? Să permiți pacientului libertatea de a decide, iar pentru acest favor să primești un feedback.

Toate aceste aspecte sunt încorporate în programul dROOT, cu o creștere a ratei de răspuns la 20-30%.

Avantajele utilizării modulului de Marketing dROOT:

  • Optimizarea cheltuielilor cu căutarea pacienților noi
  • Campanii de Marketing generate în câteva secunde și feedback în timp real
  • Cheltuieli reduse în lansarea campaniilor de promovare
  • Grad ridicat de înmânare a informației pentru publicul țintă
  • Posibilitatea de a alege tehnologia de comunicare

Dovedit a fi eficient, cu rezultate excelente în orice stadiu al activității tale!

Încearcă dROOT gratuit!

Vezi o prezentare DEMO și activează dROOT gratuit timp de 7 zile ca să te convingi!

Cabinetul stomatologic ”paperless”

Cabinetul stomatologic ''paperless''Concepția de „paperless office” înseamnă reducerea sau eliminarea documentației tipărite pe bază de hârtie....

Cum să coordonezi eficient fluxul pacienților?

Cum să coordonezi eficient fluxul pacienților? Tehnologia medicală poate fi bună dar și anevoioasă uneori …, atunci când vorbim despre managementul...

Comunicarea și aplicațiile stomatologice mobile

Comunicarea și aplicațiile stomatologice mobile Când ești în fluxului rutinei dintr-un cabinet stomatologic, probabil nu ai timp să te ocupi de...

8 idei pentru o echipă medicală mai productivă!

8 idei pentru o echipă medicală mai productivă! Comunică cerințele tale direct:Nu comunică în spatele membrii echipei tale. Când cineva greșește,...

25 ani în stomatologie – Ce s-a schimbat?

25 ani în stomatologie - Ce s-a schimbat? -Când te gândești la evoluția tehnologică a stomatologiei, probabil nu te întorci 9000 de ani în timp,...

Facebook, Blog sau/și Marketing prin dROOT?

Facebook, Blog sau/și Marketing prin dROOT? Chiar dacă astăzi aceste unelte de Marketing sunt obișnuite, mulți medici stomatologi se întreabă ce...

Administrarea pacienților noi

Administrarea pacienților noi Cei mai mulți stomatologi cred, că pacientul nou, înseamnă automat și creșterea afacerii. Ceea ce este doar parțial...

Schimbări care fac medicul mai productiv

Schimbări care fac medicul mai productiv Câteodată ai senzația că nu reușești să faci suficient?! Apropo … știi câte zile pe săptămână ești...

De ce trebuie să știi cum gândește pacientul tău?

De ce trebuie să știi cum gândește pacientul tău? Experții și legislația medicală vorbesc astăzi despre măsura calității. Dar cum putem măsura și ce...

Nu mai pot accesa unele module al programului

Nu mai pot accesa unele module al programului Periodic browser-ul Chrome primește actualizări care nu sunt întotdeauna atât de cooperative cu...