0365441611 info@droot.ro

4 greşeli tehnologice pentru care pierzi pacientul

by | May 19, 2016

4 greşeli tehnologice pentru care pierzi pacientul

În timp ce eşti un medic stomatolog bine pregătit şi expert în efectuarea diferitelor proceduri, evident un lucru esenţial pentru succesul cabinetului tău, există şi alţi factori la fel de importanţi în atragerea şi păstrarea pacientului. Pe lângă unitul dentar hi-tech şi personalul amabil, tehnologia este acel factor care mai joacă un rol important în satisfacerea şi păstrarea pacientului.

Enumerăm în continuare patru greşeli tehnologice care pot provoca pierderea unui pacient.

Lipsa sau învechirea site-ului

Astăzi toată lumea caută produse şi servicii Online. Având o pagină de prezentare atractivă şi funcţională este absolut necesar pentru a atrage pacienţi noi. Poţi pierde un pacient înainte să-l cunoşti din cauza inexistenței Online sau al unui website învechit. Nu numai că pagina ta de prezentare trebuie să fie ușor de găsit, atrăgător şi uşor de navigat, dar trebuie actualizat regulat pentru a ține la curent vizitatorii cu toate informațiile importante. Articolele şi blogurile relevante pacienţilor trebuie adăugate cu promptitudine.

Personal neinstruit

Totul, începând de la înregistrarea unei programări până la întocmirea unei chitanţe poate fi confuz şi administrat greşit dacă personalul cabinetului nu a fost instruit corespunzător. Se estimează că personalul cabinetelor medicale înţeleg mai puţin de 50% din caracteristicile unui program de management. Chiar dacă utilizezi cea mai avansată tehnologie atunci când pacientul este aşezat în scaun, greşelile făcute iniţial la recepţie sau de asistentă poate rezulta pierderea pacientului. Asigură-te că fiecare membru al echipei este instruit în mod corespunzător şi cunoaşte utilizarea programului stomatologic care poate asigura activitatea cabinetului fără probleme.

Probleme de securitate

Furtul de date a atins proporţii epidemice în aproape fiecare industrie. Păstrarea datelor pacienţiilor confidenţiale şi în siguranţă este un lucru esenţial pentru o relaţie bună. În cazul când un pacient simte că informaţiile lui cu caracter personal pot fi în pericol, poate opta pentru un alt cabinet şi un alt medic, chiar dacă a primit tratamentul corespunzător. O serie de măsuri pot fi luate pentru a reduce riscul unui eşec în securitatea datelor. Foloseşte o parolă sigură, actualizează-ti sistemul de operare în mod regulat, foloseşte un antivirus şi spyware testat sau foloseşte un sistem de management stomatologic avansat, bazat pe o tehnologie Cloud!

Lipsa comunicării uşoare

Capabilitatea de a trimite şi primi informaţii în diferite forme este un lucru important pentru majoritatea oamenilor. Un pacient doreşte notificare prin email, în timp ce altul preferă un SMS. Fiind capabil de a comunica cu pacienţii în format electronic într-o maniera eficientă este esenţial pentru promovarea relaţiilor pozitive. O comunicare simplă şi uşoară poate fi realizată prin folosirea unui program stomatologic performant. Te mândreşti că oferi pacientului cel mai bun tratament, aşa că nu lăsa ca tehnologia să-ți saboteze activitatea. Acum, fiind conştient de aceste capcane tehnologice, evită-le!

Captarea imaginilor digitale. Acum mai simplu decât oricând!

A fi capabil de a capta imaginile digitale direct din nori (adică aceste imagini să nu necesite o stocare locală, arhivare şi la un moment dat prelucrare) este o realizare uimitoare. Cu cât radiografiile pacienţilor sau pozele despre cu cazurile documentate sunt stocate în siguranţă (Online), cu atât este mai bine pentru tine.

Dar munca noastră nu se încheie aici.

Modul de comunicare cu centrul de imagistică sau încărcarea pozelor în aplicaţia dROOT, chiar și direct de pe telefon, sunt în mod necesar sub controlul nostru sau al tău. Aşa că ne-am întrebat cum putem face mai multe pentru voi.

Trimite-ne părerile şi primele impresii referitoare la modul de încărcare a imaginilor! Vom aprecia gestul şi te vom asigura de atenția noastră maximă la tot ceea ce ne propui.

Încearcă dROOT gratuit!

Vezi o prezentare DEMO și activează dROOT gratuit timp de 7 zile ca să te convingi!

PACIENT LOIAL ȘI ACTIV

PACIENT LOIAL ȘI ACTIVMedicii stomatologi își doresc o pacientură loială și activă. Pacienți, care să fie primii în utilizarea tratamentelor...

Cabinetul stomatologic ”paperless”

Cabinetul stomatologic ''paperless''Concepția de „paperless office” înseamnă reducerea sau eliminarea documentației tipărite pe bază de hârtie....

Cum să coordonezi eficient fluxul pacienților?

Cum să coordonezi eficient fluxul pacienților? Tehnologia medicală poate fi bună dar și anevoioasă uneori …, atunci când vorbim despre managementul...

Comunicarea și aplicațiile stomatologice mobile

Comunicarea și aplicațiile stomatologice mobile Când ești în fluxului rutinei dintr-un cabinet stomatologic, probabil nu ai timp să te ocupi de...

8 idei pentru o echipă medicală mai productivă!

8 idei pentru o echipă medicală mai productivă! Comunică cerințele tale direct:Nu comunică în spatele membrii echipei tale. Când cineva greșește,...

25 ani în stomatologie – Ce s-a schimbat?

25 ani în stomatologie - Ce s-a schimbat? -Când te gândești la evoluția tehnologică a stomatologiei, probabil nu te întorci 9000 de ani în timp,...

Facebook, Blog sau/și Marketing prin dROOT?

Facebook, Blog sau/și Marketing prin dROOT? Chiar dacă astăzi aceste unelte de Marketing sunt obișnuite, mulți medici stomatologi se întreabă ce...

Administrarea pacienților noi

Administrarea pacienților noi Cei mai mulți stomatologi cred, că pacientul nou, înseamnă automat și creșterea afacerii. Ceea ce este doar parțial...

Schimbări care fac medicul mai productiv

Schimbări care fac medicul mai productiv Câteodată ai senzația că nu reușești să faci suficient?! Apropo … știi câte zile pe săptămână ești...

De ce trebuie să știi cum gândește pacientul tău?

De ce trebuie să știi cum gândește pacientul tău? Experții și legislația medicală vorbesc astăzi despre măsura calității. Dar cum putem măsura și ce...